Наш магазин діє в правових рамках українського Закону. Але при цьому ми завжди йдемо на зустріч нашим клієнтам і повертаємо косметику в термін 14 днів, якщо її вигляд залишився незмінним й упаковка не пошкоджена.

Повернення косметики належної якості: законодавчі обмеження

Відповідно до українського законодавства (ЗУ «Про захист прав споживачів»), практично будь-який непродовольчий товар належної якості може бути без будь-яких особливих причин обміняний (або, в окремих випадках, повернений продавцю з грошовою компенсацією) протягом 14-ти днів з моменту покупки, якщо дотримані наступні умови:

- збережено товарних вид, пломби, ярлики;
- не постраждали споживчі властивості товару;
- товар не використовувався покупцем;
- у покупця є розрахункові документи, що підтверджують покупку (напр. товарний чек)

Це справедливо практично для всіх товарів, але є й виключення. На додаток до вищезазначеного Закону діє Постанова Кабінету міністрів №172 (від 19 березня 1994 року) до затвердженого переліку товарів належної якості, які не можуть бути повернуті в магазин! У цьому переліку по сусідству з зубними щітками, пуховими подушками, ліками та іншими товарами, під номером 6 ми можемо знайти й парфюмерно-косметичні засоби.
А це означає, що професійна косметика належної якості, відповідно до законодавства України, не підлягає поверненню.

Повернення товару здійснюється тільки в разі дотримання перерахованих вище пунктів. Оплату транспортних витрат бере на себе покупець. У такому випадку адміністрація магазину повертає повну вартість товару або обмінює його на аналогічний. Спосіб повернення грошових коштів - на банківську карту або готівкою залежить від способу оплати замовлення.

Покупець має право відмовитися від замовлення через невідповідність товару замовленому. Для цього потрібно здійснити перевірку замовлення і фактично прибулого товару за телефоном 097-10-22-882